Vi er din dyrlege

Vi behandler ditt dyr som om det var vårt eget.

Vi tar oss god tid til hver enkelt pasient og gjør vårt beste for at dyra skal få den hjelpen de trenger. Vi er veldig glade i dyr og ønsker det beste for våre pasienter og deg som eier.
 
Vi ser det som et mål i vårt daglige arbeid å yte stor grad av service og omtanke for både dyr og eier.
 
Kommunikasjon er avgjørende for å oppnå positive resultater, og en god dialog med våre kunder er viktig for oss.
 
I tillegg skal klinikken være et inspirerende arbeidssted og vi synes det er viktig at alle involverte trives i det daglige arbeidet!

Hvem er vi?

Din Dyrlege har i dag en veterinærer og en klinikkassistent. Dette er oss!

Din Dyrlege har i dag en veterinærer og en klinikkassistent. Dette er oss!

Nina
Østli

Veterinær 

Kari
Skjelle

Klinikkassisstent